Kvalifikace v Praze očima Miroslava Kováře "Čivavy"

08.01.2009 21:43

Zdravím vážené bowlerky a bowleři,
 jistě si na trénincích nesdělíte vše a od toho je tady místní speciální ikona - novinky zde -.. Je to dobře, že je a je smutné, že tam kromě pár skalních nic moc nikdo nenapíše. Vždyť je to nejen o sdělení ale i o zábavě.
To jen na úvod.
Chci se s vami podělit o dojmy, které jsou ve mě po baráži na Zličíně /postup do regionálního finále jednotlivců/, které jsem hrál 6.1.09. Hrálo se v hezkém prostředí, max padavé kuželky, dráhy na krátko. Po pár týdnech tréninku jsem si řekl, že bych do toho mohl jít. Tak jsem jel. No co vám budu povídat, vyhořel jsem jak papírový čert a než jsem se vzpamatoval, byl konec. Prostě hrůza. Kolem mě báby rovinářky házely jeden strike za druhým a já panikařil a nemohl se trefit. Prostě je to úděl elévů na jakékoli soutěži.
Pár hodin jsem nemohl ani mluvit, chtěl jsem s bowl skončit.
Ale jsou mezi váma jedinci, kteří to prožili, dostal jsem video, které mě oslovilo, dostal jsem radu a tím i naději.
Tím chci říct, že když jste v louži, nemusíte do bláta.!
Ahoj, Čivava

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.