Bouleníčko na Delvitě

28.01.2009 09:39

 
  Tak se s vámi musím podělit o bezva zážitek. Většina z vás ví že P.Kovář
  organizuje na Delvitě bowling. ligu. Musím podotknout že velice úspěšně, všechna
  čest. A jelikož se mu na jeden hrací den nemohl dostavit člen týmu, požádal mě, zda
  bych nezaskočil. Jako správný kámoš jsem se do toho po hlavě vrhnul. Vy excentrici
  si asi řeknete, magor, pak se má naučit točit...... No ale já se na to dal. No to
  vám bylo parádní. Jirka Janás nachystanou excentr. kouli, nažhavený jak pes. Pak si
  to ale rozmyslel, přeci jen podmínky pro tento způsob hry tam nejsou úplně
  ideální :=).
  1. hru jsme začali proti sestavě Landt, Večeřa, Kovářová. A dostali jsme na
  prdel. Padaly nám krásné sestavy, hlavně ty splitové. Jiným padalo i to co
  nespadlo, takže se psaly místo 8 striky, prostě žúžo. Třeba 2 kuželky za
  sebou??? Žádný problém, stačí líznout první, provázek tu druhou vezme taky...... Ve
  druhé hrě jsem opět splitoval, foukl jsem tam 5 kousků a nahrál 144. Co čert
  nechtěl, moje soupeřka, která hrála velmi špatně, v 10.kole dohodila a dal strike a
  nahrála 128, bohužel měla 16 bodů +, tak si to sečtěte. To byl jediný půlbod, který
  jsem Pavlovi uhrál, asi má ze mně radost. Ke 3 hře už se nebudu ani vyjdřovat. Moc
  nerozumím tomu, proč lidi hrajou bowling na drahách, které počítají v podstatě
  nespravedlivě. Asi to berou tak, že jednou mi to vezme jednou dá, třeba. Já bych to
  tak hrát nemohl. Občas na výpomoc jo, ale pravidelně asi ne. Zřejmě bych tam
  jednoho krásného dne něco nebo někoho rozbil....:=). Na konec jen poznámku. Tento
  článek není namířen proti Delvitě, chraň Bože, jen jsem se chtěl podělit o
  zkušenost z hraní na šňůrkovém bowlingu.

J.M. "Krátoška"
 

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.